Умови гарантії та сервіс
Продавець гарантує належну роботу товару з моменту його придбання та протягом періоду вказаному у гарантійному талоні, за умови дотримання споживачем правил експлуатації, встановлених виробником.
Гарантія поширюється на такі можливі дефекти:
- Виробничі дефекти;
- Недоліки, які виникли внаслідок неякісних матеріалів або складання.
Гарантія не поширюється на:
- Дефекти, що виникли через неправильне використання товару;
- Механічні пошкодження, спричинені споживачем;
- Пошкодження, що виникли внаслідок стихійних лих (пожеж, затоплень, блискавок тощо);
- Випадки, коли товар використовувався з порушенням правил експлуатації.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно надати документ, що підтверджує покупку, та заповнений гарантійний талон.
За додатковою інформацією щодо умов гарантії та сервісного обслуговування звертайтеся до нашого сервісного центру.